Moderne salg
Foredrag
Emnerne kan indgå eller kombineres som foredrag af varighed fra 30 min. – 2 timer afhængigt af dybde og deltagere for såvel private virksomheder som uddannelsesinstitutioner
Gæsteforelæsning på CBS
Eksempler på foredrag
Udvikling i salg
En gennemgang af udviklingen i salg fra Hunter-Farmer konceptet introduceres af forsikringsselskaber til Solution sales i 90’erne, Challenger metoden og fremtidens modeller som Machine Learning og AI-platforme
Salgstransformation
Salgstransformation af proces og organisation hos virksomheder som IBM og Microsoft med fokus på forandring i kundernes købsmønstre, behov for effektivisering af sælgernes tid og basics samt tilpasning til digital forandring
Salgsmetoder
Hvilke salgsmetoder er tilgængelige og hvilke ting skal man overveje ifm. valg af en ny salgsmetode i virksomheden. Baseret på casestory med udgangspunkt i WW implementering af Challenger i Microsoft for 20.000 sælgere og 2.000 salgschefer.
Salgsdiscipliner A-Z
Enhver virksomhed bør have et holistisk syn på alle de områder der skal fokuseres på for at optimere og forbedre performance af salgsorganisationen. I modellen er identificeret 15 områder der vil blive gennemgået og faldgruber/anbefalinger identificeres
Salgs on-boarding
I fremtidens virksomheder vil ansatte skifte job langt hyppigere og derfor er en effektiv on-boarding proces afgørende for salgseffektiviteten. I Microsoft implementerede man en ny 100% online on-boarding proces tilgængelig fra dag 1 med indbyggede tests